Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

03 May, 2010

Korang Takut Tak Penyakit HINI , berjangkit tu..

Takutkan ngan penyakit HINI, semua orang pun takut, dahlah takda ubat...kalau kena Nauubillah... Hilang nyawa.... Ujian Allah untuk hambanya...

Cheq ada dapat satu doa untuk hindarkan HINI ni... tapi kena yakin dengan amalan kita tu.. ayat ni adalah ayat 58 didalam Surah yasin... dah lama cheq mengamalkan ayatnya bertujuan nak hindarkan benda buruk berlaku kat diri cheq , tapi baru-baru ni cheq ada terbaca bahawa ayat ni juga boleh menghindarkan diri kita dari Penyakit berjangkit tu.. HINI ..tu kira amat bagus sekali, dan boleh cheq kongsikan dengan korang semua..... dan ada juga terbaca berkhasiat juga menghentikan pendarahan tapa henti dengan baccan sebanyak 7x, tapi kena yakin la..Merupakan salam daripada Allah. Jika rasa sakit kepala, baca dan sapukan ke kepala. Ulang bacaan sebanyak 7x...insyaallah lega..

Semuanya dimulakan dengan niat "minta perlindungan dari Allah keatas diri kita, supaya dijauhkan segala penyakit , segala ganguan dari manusia atau makhluk halus, benda kasar atau benda halus dari mendekati dan mengjangkiti diri kita".





[58] (Mereka juga beroleh) ucapan salam sejahtera dari Tuhan Yang Maha Mengasihani.

sebutannya...
SALAAMUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM' ,

CARA MENGAMALKANNYA:-
1. Selepas selesai solat baca ayat ni, sebanyak 7x , 9x,12x atau 27x dalam senafas. Insyaallah terhindar dari segala unsur-unsur negetif.
2. Bila nak keluar dari rumah amalkan membaca ayat ni, 7x senafas Insyaallah terhindar dari segala penyakit berjangkit, sihir, gangguan makhluk halus, atau santau terutamanya.
3. Jadikan mandian , dibaca sebanyak 77x ditiup kedalam baldi air dan mandi, Insyaallah.

"Ya Allah Ku Mohon perlindungan darimu Ya Allah,Lindungilah diri kami supaya dijauhkan segala penyakit , segala ganguan jahat dari manusia atau makhluk halus, benda kasar atau benda halus dari mendekati dan menyakiti diri kami , Aminn"

cheq cuma kongsikan amalan ni, kalau sesiapa ingin mengamalkan ayat ni , silakan ye.. benda yang baik kita kongsikan bersama . Ilmu ini Ilmu Allah Sesiapa pun boleh gunakan nya.
www.tips-fb.com

3 comments:

Sesopie said... [Reply]

Rashid Sidek pun dah positif H1N1. Bahya betul

qamarguyz said... [Reply]

salam ziarah..
syukran atas perk0ngsian..
ilmu baru nie..m0ga ayat ini menjadi asbab buat kita sejahtera di bumi Tuhan

Wanita Timur said... [Reply]

semoga kita semua di lindungi allah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati