Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)

12 May, 2010

Taq By Shidah Lembu gumok ngan Ukhwah Award

yahooooo aaaah..!! dpt award n dpt lembu..(Lembu gumok oooooo) hihi..


ya....ini dia..award dr Miss fatin ...kepada Miss sidah
pastu kan miss sidah bagi lak kat cheq Syifa Rosli time kasihdaun keladi ye sidah...
cntik award ni...dan lembu tu cheq nak simpan nak buat kenduri Korban nanti..
nanti korang mai ramai-ramai no...memeriahkan lagi majlis dan perabihkan daging lembu gumok ni... hehehehe :) :) :) :)


dah terima Lombu gumok ni...kena lah ikut syarat-syaratnya pulak dohh...
macam org nak masuk pinang je bunyi syaratnya tu.. :) :)

syarat2 nyo..

1..thx n link da person dat give u da cow...

2..give diz `saka`(ler...lembu ni kire saka ke...) to any 10 active blogger ..

ye..hadirin sekalian..trima la saka ni...bela lombu ni elok2 ye..
pastu korang nak buat korban ka? nak kenduri kahwin ke? korang punya pasai la no..
kalau tak cukup lembu sekor tu...
korang bawa ja lori p ..kutip kat tepi jalan-jalan tu ke atau kat tepi higway ke..
tuan dia tak tau tang mana...gumok=gumok gak... bawa lori besaq skit..
leh muat banyak ekor skit ... hehehehehe


ni nama orang2 bertuah tu....

1. Sweet Flora Blog
2. Lyn Hamzah All About Us
3. Fitri Fitrah Selamanya
4. Ayub Khalid The Lost Spirit
5. Abu Lokman Apa Khabar org Kg
6. Milion Dolar Guy
7. Asrafi Satu Permulaan
8. EskremGoreng
9. Bie Azreena
10. Miss Tueratora

pastu terima dengan hati yang ikhlas .... lembu gumok ni...

3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat...
okeh...attention everyone..lombu ni den dapat wasiat dr org kaya kg si fening lalat..
(adey..perlu mention ka...) shidah kata...sebab kat saya dia yang kasi...

4. Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv.

1. tengok tv sambil memblog
2. tengok tv sambil makan
3. tengok tv sambil berniaga ( hehehehe )

5. Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan:

1. Oblong ( nama Pelik Makan Sedap ) bapa burger
2. Badak Berendam ( peliknya nama Tapi Makan Sedap gak )
3. Pulut Dakap ( Pelik Je nama tapi luar pulut intinya pisang ) hehehe pulut dakap pisang rupanya ...

6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
Face Book ellekkkk... taraaa buat laa....

7. Feveret soalan ni.....camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...
dah dok pun depan tenet... apalagi jumpa pun depan tenet gak, dating pun depan tenet gak, pastu jodoh pun ada kat depan tenet la juga hehehehe.......

sekian..abis dah soklan dia....
pastu korang yang dah ambik lombu tu ...cheq hadiahkan lah cenderahati ..sebagai folower cheq anbik no....ini semua hanya suka2 demi merapatkan salitulrahim antara kawan2 dialam maya ni...tiada apa yg lebih dari itu...

Photobucket
lepas tu korang letaklah di hall blog korang ye.. yq
www.tips-fb.com

5 comments:

sayangsayangibu said... [Reply]

gulai daging campur umbut batang pisang pun sodap...;o

EskremGoreng said... [Reply]

salam.. mekaseh yek tag sy
nnti sy claim mntak simpan dulu
hehe

ツbieaz@bie Azreenaツ said... [Reply]

wahhhh....dapat tag lembu pulak hahaha
thx kasi tag ek..nanti bie wat

Wanita Timur ( Syifa Rosli ) said... [Reply]

ah ahh sedap gulai ngan batang pisang... heheh terliur aih..
ambik lah semua ye.. pastu jawab ..bagitahu lah sama bila jawab tu..bolelh lah gi jlalan sana sambil baca ye

ayubkhalid said... [Reply]

salam....wahh....dpat gak tag dari blogger2 snior.....thanks a lot.....er.....smpan dlu,,nnnti rya korban kasi sembelih itu lmbu ...hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati