Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

21 September, 2010

Allahyarham M. Rajoli

Al Fatihah , Semoga Rohnya di cucuri rahmat... Aminnn.............
Allahyarham M rajoli pulang ke Rahmatullah Pada 18 / 9 / 2010

Dikebumikan sebelah kubur ibu

HASHIMAH menyiram air mawar ke atas pusara Allahyarham M. Rajoli di Tanah Perkuburan Islam Datuk Keramat, Kuala Lumpur semalam.

KUALA LUMPUR - Permintaan terakhir Allahyarham M. Rajoli untuk dikebumikan bersebelahan kubur ibunya, Khatijah Udin di Tanah Perkuburan Islam Datuk Keramat ditunaikan oleh keluarganya di sini semalam.

Isterinya, Hashimah Mohd. Din, 56, berkata, hasrat suaminya itu pernah disampaikan oleh arwah semasa dia terlantar di hospital sebelum ini.

"Alhamdulillah, jenazah abang (M. Rajoli) dapat disemadikan berhampiran dengan kubur ibunya hari ini (semalam). Apa-apa pun saya reda dengan pemergiannya. Saya harap semua maafkan dia," katanya ketika ditemui di sini semalam.

M. Rajoli atau nama sebenarnya Mohd. Rajoli @ Mohd. Rajab Mohamed Zain, 65, meninggal dunia pada pukul 10.45 malam semalam kerana mengalami tekanan darah rendah dan masalah jantung di Hospital Ampang di sini.

berita dari Kosmo.com
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati