Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

20 August, 2011

EJA..Tinggal karier demi Ramadan


PROFIL

NAMA: Siti Shahrizah Saifuddin
PANGGILAN KOMERSIAL: Eja
TARIKH LAHIR: 18 Januari 1972
USIA: 39 tahun
ASAL: Selangor Darul Ehsan
KERJAYA: Pelakon
STATUS: Berkahwin
ANAK: Nur Eishal

DRAMA/TELEFILEM: Antaranya Demi Rahsia, Teduh Kabus, Salam Taj Mahal, Kiranya Ku Tahu, Takhta Hati, Rindu Semakin Jauh, Kalau Itu Takdirnya, Masih Ada Cinta, Wajah Kekasih, Mya Zara, Seputih Qaseh Ramadan, Sadiq & Co, Wadi Unung, Ahmad Durrah, Mantera Anjasmoro, Demi Tuhan Ku Izinkan, Pelita, Satu Permintaan, Cinta Dari Kaabah, Lailatul Qadar dan Masih Membara Cintaku.

FILEM: Sara, Anak Mami The Movie, Bilut, Misi 1511, Kayangan, Malaikat Maut, Sepi dan Janin.

DI kala segelintir artis masih sibuk di lokasi penggambaran pada Ramadan ini, lain pula kisahnya dengan pelakon jelita, Siti Shahrizah Saifuddin atau Eja, 39. Isteri dan ibu kepada seorang anak itu selesa memilih untuk cuti rehat dan bersama keluarga.

Bagi Eja, sudah memadai selama 11 bulan dalam setahun dia aktif berlakon. Justeru, tempoh sebulan berpuasa ini, adalah wajar untuknya melupakan seketika kesibukan karier dengan memanfaatkan Ramadan sebaik mungkin untuk bermuhasabah diri.

Berita Selanjutnya Klik Read More Tu Ye...

LARIS...Eja muncul dalam enam telefilem istimewa sempena Ramadan dan Aidilfitri.
Katanya, ditambah lagi pahala yang dijanjikan Tuhan pada bulan mulia ini sangat banyak dan berganda. Jadi, rugi jika peluang dan ruang diberikan oleh sang pencipta kepada hamba-Nya dibiarkan begitu saja. Lagi pun, Ramadan hanya muncul sekali setahun.

“Jadi, saya memang tak mahu lupakan tanggungjawab pada Tuhan dan inilah masa untuk kejar semula apa yang sudah tertinggal dulu. Saya mahu melengkapkan diri dengan bekalan akhirat selain meluangkan masa bersama suami dan anak di rumah.

berita selanjut
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati