Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

24 August, 2011

Gempar Farid Kamil menerima ugutan daripada lelaki yang tidak dikenali

GEMPAR apabila pengarah dan pelakon popular Farid Kamil, 31, menerima ugutan daripada lelaki yang tidak dikenali hingga membuat laporan polis bagi memastikan keselamatannya terjamin.

Ugutan diterima punya kaitan dengan pelakon jelita semakin mencipta nama, Diana Danielle, 20. Menurut kenyataan diberikan Farid sebelum ini, dia menerima panggilan daripada seorang lelaki meminta agar pengarah filem Kongsi itu menjauhkan diri daripada Diana.
Berita Selanjutnya Klik Read More Tu Ye...
Sekiranya dia tidak berbuat demikian, sesuatu yang buruk akan dilakukan terhadap dirinya. Malah, lelaki yang membuat ugutan turut menyatakan bahawa dia tahu di mana Farid tinggal.

Bertemu dengan Diana atau nama penuhnya, Diana Danielle Danny Beeson di lokasi filem Azazil di Ulu Yam, Selangor baru-baru ini, pelakon kelahiran Texas, Amerika Syarikat itu memberitahu, Farid memaklumkan kepadanya agar berhati-hati sebaik saja kekasihnya itu menerima ugutan daripada lelaki terbabit.


Berkongsi cerita mengenai apa yang berlaku, Diana menjelaskan dia tidak tahu apa motif sebenar orang yang membuat ugutan itu. Katanya, perkara itu masih dalam siasatan polis.


“Kami berdua sebenarnya lebih senang menyerahkan perkara ini kepada pihak berkuasa. Bagaimanapun, berdasarkan nombor tertera kepada telefon bimbit Farid, rasanya kami boleh agak ia dilakukan oleh siapa.

“Apabila perkara itu berlaku, kami turut mengesyaki beberapa pihak tetapi ia sudah kami nyatakan kepada polis. Lagipun susah untuk saya mahupun Farid menyatakan nama orang yang disyaki kerana kami tidak pasti,” katanya.

Jelas Diana, memang dalam waktu sama dia berasa bimbang dengan ugutan terbabit terutama apabila perkara itu disampaikan sendiri oleh Farid. Bagaimanapun, dia tidak mahu terlalu memikirkannya sehingga mengganggu tumpuan kerja.

Bercerita lanjut mengenai hubungan cintanya dengan Farid, tegas Diana mereka sememangnya benar-benar bercinta. Sudah tentu juga mereka turut memikirkan soal masa depan mengenai hubungan terjalin.

“Bagaimanapun, cerita �mengatakan kami akan bernikah pada tahun hadapan itu tidak benar. Saya tidak akan sesekali merahsiakan hari bersejarah kami,” katanya yang turut menafikan bahawa antara dia dan Farid berselisih faham sebelum ini.

Apapun kata Diana, dia kini sibuk dengan penggambaran filem seram Azazil arahan Kabir Bhatia. Katanya, dia berasa sangat bertuah apabila diberi peluang memegang peranan utama dalam filem terbitan Primeworks Studios itu.
www.tips-fb.com

2 comments:

Unknown said... [Reply]

ini x dak cerita len mesti kes cemburu la ni

Ringgo said... [Reply]

btui tu... mesti kes cemburu... berebut awek cantik tu kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati