Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

26 March, 2013

Adakah Ini Penipuan

Contact Tesco Online Bank For Funds Transfer

Monday, February 18, 2013 8:54 PM
From:
To:
syifarosli@yahoo.com
Message contains attachments

New Awesome Flights!
AirAsia Pacific Regional Headquarters
Ground Floor Terminal 2
Kota Kinabalu International Airport
Old Airport Road Tanjung Aru 88100
Kota Kinabalu Sabah
Malaysia.

Mail-Dated: 19th  Febuary 2013.

Sir/Madam

Attention:   syifa rosli  


Congratulation to you and your lovely household. This is to surely bring to your notice that you have been cleared the going Chinese New Year 2013 specail Bonus Programme of The 2012 Air Asia Exclusive Special Bonus program's Organizing Committee (L.O.C.) has already deposited your cheque of $130,000,00 (One Hundred and Thirty Thousand United State Dollars) with a secure trusted and reliable bank in headquarters in London ( Tesco Online Bank) who will Transfer your funds to your bank account in your Country. As soon as you contact them, you are to provide them the following information's to enable them transfer your funds to your account in cash credited to Email Ticket Number; Air Asia-09-0-96-10, with Serial Number; Air Asia /01/2013, and Ref no; Air Asia /019/2010007 in Batch A /6183 randomly drew for the Lucky Numbers 000-31-0584,

The board of directors of the Air Asia Exclusive Special Bonus committee is happy to inform you that your cash price of $130,000,00 (One Hundred and Thirty Thousand United State Dollars) will be transferred to you immediately you have contacted the Tesco Online Bank, London with the blow information of your funds transfer.

Bank Contact Information For Funds Transfer 


Tesco Online Bank (London).
Unit 203D, Elgin Crescent
Eastern Business Park,
London Heathrow Airport,
London - TW6 2RX,UK.
Email: tescoblondon@gmx.co.uk
Email: transfer@musetr.comPhone Number: +447010021357
 

Open 6days-24hrs-365days 

You are advised to send the Bank an mail to their Email Address for their immediate action. When contacting them, you are to include the Email Ticket Number, for identification of your funds transfer as your subject, Please you are advised to write down the Email Ticket Number and save it. ( Air Asia-09-0-96-10 )

Please also provide the following information to them:

1. Full Name :
2. Account Holders Name:
3. Name and Address of Bank:
4. Your phone number:
5. Account Number:
6. Your date of birth:
7. Home Address:
8. Nationality:

NOTE: When contacting them,you are to send the required information to their (Email Address) to enable them transfer your Exclusive Special Bonus to your designated Bank account. so that they can honor your letter. Once again, I say congratulations and always inform me with your dealings with the Tesco Bank.

Congratulation once more from me and board of directors of The 2013 Air Asia Chinese New Year 2013 specail Bonus Programmes  Organizing Committee (L.O.C.)


Mr. JK Allen
Dispatch Officer in Charge
(c)2013Air Asia lottery program's Organizing Committee (L.O.C.)
For and on behalf of Air Asia, Asia Pacific Regional.

 lepas tu di susuli oleh email ni....

Siasatan From Polis Malaysia

Sunday, March 17, 2013 10:06 PM
From:
Add sender to Contacts
To:
"malaysiarpolice@asia.com"
Message contains attachments
1 File (63KB)

Ibu Pejabat Polis Diraja Malaysia,
50560 Bukit Aman,
Kuala Lumpur, Malaysia
 Sir / Madam
Good Day,

Ini adalah untuk memaklumkan anda bahawa kami telah ditemui melalui Rangkaian Pemantauan perisikan (IMN), di sini di pejabat kami Online Internet Jabatan Siasatan, bahawa anda mempunyai berterusan transaksi dengan Tesco Online Bank, London United Kingdom, mengenai memenangi anda Air-Asia Exclusive Bonus Istimewa Anugerah jumlah $ 130,000 USD. Kami telah dalam hubungan dengan Tesco Online Bank dan Syarikat Air-Asia yang kami mengesahkan dari mereka bahawa dana anda adalah sah dan sah kerana anda adalah untuk meneruskan transaksi dengan Tesco Online Bank, United Kingdom.
Polis Diraja Malaysia sepanjang sisi dengan Biro Siasatan Persekutuan (FBI) dan Jawatankuasa Pertubuhan Kerajaan British telah ditapis melalui pemantauan penipuan rangkaian kami dan telah disahkan dan diberitahu bahawa transaksi anda mempunyai dengan Tesco Online Bank adalah benar dan betul seperti yang anda mempunyai hak undang-undang untuk meneruskan urus niaga dengan mereka. Kerajaan United Kingdom dan Kerajaan Malaysia telah membelanjakan lebih daripada Dua Juta Dolar Amerika untuk memastikan bahawa penjenayah talian dibawa di sisi undang-undang dan kita masih sanggup berbelanja lebih untuk memastikan bahawa warganegara Malaysia dan United Kingdom yang tidak bersalah tidak ditipu talian.
Sementara itu, anda dinasihatkan untuk mengikuti prosedur dengan Tesco Online Bank United Kingdom, dan menyediakan mereka dengan keperluan mereka kerana mereka mempunyai undang-undang prosedur masing-masing yang kita telah diperiksa dan disahkan bahawa ia adalah benar dan sah. Ikut arahan mereka semasa anda menjaga kita dikemaskini untuk maklumat lanjut. Anda dinasihatkan untuk menghubungi Encik Jojo Rawson Pemindahan Pengurus Bank Tesco Online untuk pemindahan dana anda kerana kami sedang memantau setiap langkah sekarang.
Hubungi Tesco Bank Online untuk maklumat mengenai pemindahan dana anda ke akaun bank tempatan anda.
Hubungi Pengurus Perpindahan: Mr Jojo Rawson
E-mail address: tesco-desk@gmx.co.uk
E-mail address: transfer_desk@musetr.com
Nombor Telefon Langsung: +447010021357
NOTA: Bahawa anda dinasihatkan untuk mengesahkan apa-apa urus niaga lain anda sendiri sama ada berkenaan masa lalu atau sekarang di lain-lain bagi kita untuk mengesan sumber urusniaga dan untuk menentukan sama ada ia adalah sah atau tidak. Tesco Online Bank transaksi hanya mengesahkan legit dan semua yang lain masih di bawah penyiasatan.
Terima kasih atas perhatian anda.
Ikhlas
E-mail: malaysiarpolice@asia.com
Tan Sri Ismail Omar
Polis Diraja Malaysia (Ketua)
www.tips-fb.com

2 comments:

harryridwanramadan said... [Reply]

nama saya harry ridwan ramadan saya pernah mengalami kasus seperti anda apakah benar itu penipuan

Wanita Timur said... [Reply]

tu laa...hanya penipuan..pandai dia orang pekena org..kata nak dapat duit..tapi dia minta pula duit ngan kita..konon nak bayar cukai apa lah..sebenar dia org nak kan duit kita tu.. nsib baik tanya dengan orang2 bank dulu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati