Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)

26 March, 2013

Raja Kayu Putih

rupanya yg ni berkhasiat....jom tengok 

Raja Kayu Putih

Darah luka yang diserap oleh Raja Kayu Putih

Luka yang kembali Bercantum.

 Setelah Diserap darah luka oleh Raja Kayu Putih.

Berita Selanjutnya Klik Read More Tu Ye...



Raja Kayu Putih melekat pada tempat yang terluka seperti menyedut bisa dan darah.

Ini adalah salah satu dari Fadilat yang dimiliki oleh Raja Kayu Putih dan luka yang dialami Pengasas bukanlah disengajakan...siapa lah nak melukakan dirinya sendiri, melainkan tidak sengaja.

 Raja Kayu Putih ditekapkan kepada tempat yang terluka.

Luka yang baru..Ada beberapa sahabat yang bertanyakan mengenai fadilat sebenar Raja Kayu Putih, dan...ini adalah salah satu dari contoh yang boleh pengasas paparkan...luka pun ketika menggunakan peralatan yang begitu tajam...huhuhu...tak pasal jer...Raja Kayu Putih ni memiliki berbagai Fadilat..jika nak dilayari laman-laman yang bercerita mengenai Fadilat Raja Kayu...Raja Kayu Putih lah yang sebenar-benarnya memiliki Fadilat yang diwar-warkan oleh orang-orang dahulu....selebihnya...Allah Maha Mengetahui..

Raja Kayu Putih dan Daunnya

Daun Raja Kayu Putih yang masih Hijau lagi..Daunnya juga dikatakan memiliki Berbagai Fadilat selain dari Kayu terasnya.

Keadaan Daun ini akan beransur kering tetapi tidak seperti daunan pokok yang lain dimana keadaannya cepat mengering. Daun Raja Kayu Putih akan lebih lambat mengering jika daunnya diletakkan pada kayu raja kayu putih.

Pilihan Teras Raja Kayu Putih

Permata Raja Kayu Putih....Baru Siap...

  Permata-Permata Raja Kayu Putih yang memiliki Banir Damar...Masa gosok kayu ni..ada semacam bau Kayu Damar Minyak..patut la orang kata Damar Minyak ni Raja Kayu..Tetapi Inilah Raja Kayu yang Sebenarnya..

  Permata Ini dalam potongan menegak dari bahagian Teras Tengah. Ianya memiliki Lubang Tengah...Boleh dipasak dengan kayu-kayu lain dibahagian ini.
Ini adalah Permata yang dibibitkan dalam bentuk potongan melintang, Permata ini dapat membalikkan cahaya seperti batu Cat Eye...

Potongan Melintang Teras Raja Kayu Putih


Penbagai Bentuk Pilihan Teras Permata Raja Kayu...




Permata Potongan Menegak

Rupa Daun Raja Kayu Putih..Daun Tidak Bertulang

Inilah rupa sebenar Daun Raja Kayu Putih. Daun ini tidak memiliki Tulangnya seperti yang dimiliki oleh Pokok Kayu Damar Minyak




Daun dan Kayu Raja Kayu Putih..Raja Kayu ini juga memiliki Terasnya..
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati