Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

26 March, 2013

Raja Kayu Putih

rupanya yg ni berkhasiat....jom tengok 

Raja Kayu Putih

Darah luka yang diserap oleh Raja Kayu Putih

Luka yang kembali Bercantum.

 Setelah Diserap darah luka oleh Raja Kayu Putih.

Berita Selanjutnya Klik Read More Tu Ye...



Raja Kayu Putih melekat pada tempat yang terluka seperti menyedut bisa dan darah.

Ini adalah salah satu dari Fadilat yang dimiliki oleh Raja Kayu Putih dan luka yang dialami Pengasas bukanlah disengajakan...siapa lah nak melukakan dirinya sendiri, melainkan tidak sengaja.

 Raja Kayu Putih ditekapkan kepada tempat yang terluka.

Luka yang baru..Ada beberapa sahabat yang bertanyakan mengenai fadilat sebenar Raja Kayu Putih, dan...ini adalah salah satu dari contoh yang boleh pengasas paparkan...luka pun ketika menggunakan peralatan yang begitu tajam...huhuhu...tak pasal jer...Raja Kayu Putih ni memiliki berbagai Fadilat..jika nak dilayari laman-laman yang bercerita mengenai Fadilat Raja Kayu...Raja Kayu Putih lah yang sebenar-benarnya memiliki Fadilat yang diwar-warkan oleh orang-orang dahulu....selebihnya...Allah Maha Mengetahui..

Raja Kayu Putih dan Daunnya

Daun Raja Kayu Putih yang masih Hijau lagi..Daunnya juga dikatakan memiliki Berbagai Fadilat selain dari Kayu terasnya.

Keadaan Daun ini akan beransur kering tetapi tidak seperti daunan pokok yang lain dimana keadaannya cepat mengering. Daun Raja Kayu Putih akan lebih lambat mengering jika daunnya diletakkan pada kayu raja kayu putih.

Pilihan Teras Raja Kayu Putih

Permata Raja Kayu Putih....Baru Siap...

  Permata-Permata Raja Kayu Putih yang memiliki Banir Damar...Masa gosok kayu ni..ada semacam bau Kayu Damar Minyak..patut la orang kata Damar Minyak ni Raja Kayu..Tetapi Inilah Raja Kayu yang Sebenarnya..

  Permata Ini dalam potongan menegak dari bahagian Teras Tengah. Ianya memiliki Lubang Tengah...Boleh dipasak dengan kayu-kayu lain dibahagian ini.
Ini adalah Permata yang dibibitkan dalam bentuk potongan melintang, Permata ini dapat membalikkan cahaya seperti batu Cat Eye...

Potongan Melintang Teras Raja Kayu Putih


Penbagai Bentuk Pilihan Teras Permata Raja Kayu...




Permata Potongan Menegak

Rupa Daun Raja Kayu Putih..Daun Tidak Bertulang

Inilah rupa sebenar Daun Raja Kayu Putih. Daun ini tidak memiliki Tulangnya seperti yang dimiliki oleh Pokok Kayu Damar Minyak




Daun dan Kayu Raja Kayu Putih..Raja Kayu ini juga memiliki Terasnya..
www.tips-fb.com

1 comments:

Nur haura afeeya said... [Reply]

Muhammad Iman Nashriq, berumur 2tahun mengidap penyakit lelah atau asma sejak berumur 5bulan. Adik ni berulang alik ke hospital sejak umur 5bulan sebanyak 3minggu sekali untuk buat rawatan sehinggalah dia berumur 2tahun. Tapi tetap tak nampak apa2 perubahan makin sembuh ke atau makin baik,tetap sama saja. Ibu cuba memberi rawatan tradisional lain tapi tak ada juga perubahan, keadaan anaknya masih sama. Beliau bersyukur sangat apabila bertemu jus ni daripada seorang kawan, Iman tak perlu lagi dah pergi hospital buat rawatan. Batuk2 biasa ada tapi yang ketaranya Iman dah tak ada semput-semput dan sesak nafas macam dulu lagi. Kalau dulu 3kali sebulan kena pergi sedut gas, sekarang tak perlu lagi. Alhamdulillah.
..........................................................................
Dan ramai lg psakit2 yg gunakan produk ni sembuh dari masalah lutut kronik,kanser dan lain2 yg guna produk jutawan herbs ni. Ini kenyataan bkn rekaan untuk melariskan produk semata2. Benda elok harus dikongsi agar sama2 dapat manfaat,okay.

Nanti boleh hubungi En. Mohd Zuhairi dn pm sendiri testimoni2 td tu yer..šŸ˜‰

9)Jadi saya mintak pd sape2 yg ada sakit kanser x kisah lah kanser apa pon...Call atau terus wasap Pengasasnya sendiri okayšŸ‘‡šŸ»
En. Mohd Zuhairi - 017468 7570


šŸ’Yg penting ubat nya MAMPU DIBELI dan mujarab..mudah mudahan aaminn..šŸ¤²šŸ¼


Call order wasap@call- En mohd zuhairi- 0174687570

šŸ˜kalau wasap lambat balas(biasa nya sebab ramai yg wasap dia.)
Tp nanti dia akn blas jugak yer..
#sharepadayangmemerlukan
#sharing is caring

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati