Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)

02 May, 2011

‘Bob usah hipokrit, riak’,“Jangan hipokrit, jangan cari publisiti murahan dan jangan riak,” kata penyanyi kumpulan Wings, Awie

Masyaaallah!!!! Apa Kes Dia Orang Ni...Tiba2 gaduh2, Marah2...Bawa Bersabar...
jom kita baca apa kes dia orang ni ye...
KUALA LUMPUR: “Jangan hipokrit, jangan cari publisiti murahan dan jangan riak,” kata penyanyi kumpulan Wings, Awie kepada pelakon dan pengacara, Bob Lokman yang kebelakangan ini dikatakan kerap ‘menyerang’ dunia hiburan selepas bersara daripada bidang itu.
Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman, 43, berkata jika Bob mahu mencari ilmu akhirat, tidak perlu dia mencari publisiti dengan usahanya itu kerana itu bukan perbuatan yang baik.
Awie turut menegur Bob yang nama sebenarnya Mohd Hakim Lokman, 47, supaya memberikan tumpuan terhadap dunia baru yang beliau cari dan pada waktu sama tidak menyerang dunia hiburan yang beliau ceburi sebelum ini.
Berita Selanjutnya ye.....
baca
“Dia (Bob Lokman) pernah menjalani kehidupan dalam dunia hiburan ini untuk tempoh belasan tahun lamanya dan memperoleh pendapatan daripada dunia yang beliau kutuk ini.
“Apa yang saya hendak ingatkan Bob supaya tidak melakukan perbuatan yang boleh memalukan diri sendiri, bak kata pepatah meludah ke langit terkena muka sendiri.Kita pernah sama-sama ‘cari makan’ dalam bidang sama, tetapi apabila rasa nak beralih arah kenapa pula dia nak kutuk bidang yang pernah digelumangi,” katanya yang mendakwa mengenali Bob Lokman sejak 1985.
harap lepas berbaik2 ye.. tak elok kawan2 bergaduh.. salah faham skit je tukan... info metro
www.tips-fb.com

7 comments:

.........cP~ said... [Reply]

salam.

la.. kalau sebelum ni kerja die membunuh orang, lepas dah insaf tak boleh la nak kutuk kerja2 membunuh ni? lawak..

.........cP~ said... [Reply]

p/s: kutuk tu sekadar bahasa kiasan.. :)

Wanita Timur ( Syifa Rosli ) said... [Reply]

betui2... isk isk tu la... buang yang keruh ambik yg jernih.. pakat2 cari mkn..

bintang27 said... [Reply]

bukan kutuk cuma memberitahu hakikat sebenarnya kita sendiri dah boleh menilai... bob bukan kutuk kat awie pon...

nota kecik:: br semalam dgr ceramah hakim bin lokman a.k.a bob lokman

Wanita Timur ( Syifa Rosli ) said... [Reply]

ooo ye ke..
nak kena dengar 2 belah pihak ni..
tak mungkin bob nak kutuk2 ye tak..
sebab dari percakapan dia memang leh caya dia ikhlas ..mungkin juga ada pihak yg tak boleh menerimananya...
ada ka ceramah tu bintang27 ? bleh tengok ke?

farra8979 said... [Reply]

xkan bob riak kut??? hrmmm...

Wanita Timur ( Syifa Rosli ) said... [Reply]

jalan2 jumpa lah blog boblokman ni, mungkin kerana dia dah insaf segala perbuatan dia masa lalu.. dia dah taubat nasuha tu..
ni blog dia korang cuba2 la masuk ye
http://boblokman.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati