Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

23 May, 2011

Mangsa Terakhir Runtuhan Hulu Langat Ditemui Selepas 15 Jam

Mangsa terakhir runtuhan Hulu Langat ditemui pada jam 5:05 minit pagi tadi, setelah operasi mencari dan menyelamat berterusan selama 15 jam.

Mangsa dikenali sebagai Mohd Kamarul Amiezan Johari.

Serentak dengan penemuan itu, operasi mencari dan menyelamatkan ditamatkan kira-kira jam 5:40 pagi.

Tragedi malang itu berlaku semalam pada jam 2.30 petang ketika 25 orang terdiri daripada anak yatim, warden dan kakitangan rumah anak yatim berada di sebuah khemah yang dipasang untuk persiapan satu majlis yang dijadual berlangsung tidak sampai tiga jam sebelum itu.

Runtuhan tanah dari bukit berdekatan kawasan rumah dikatakan menimbus keseluruhan khemah yang terletak di luar rumah anak yatim itu, yang terletak di lereng bukit.

Sejurus itu, operasi menyelamat dimulakan lima belas minit kemudian membabitkan 500 anggota penyelamat daripada Pasukan Bomba dan Penyelamat, polis, angkatan tentera, Jabatan Pertahanan Awam, St John Ambulans, RELA, SMART dan Bulan Sabit Merah Malaysia.
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati