Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

27 May, 2011

Tanah runtuh: Periksa bangunan di lereng

KUALA LUMPUR: Semua pihak berkuasa tempatan digesa supaya sentiasa memantau dan memeriksa struktur bukit bagi memastikan bangunan yang terletak di lerengnya selamat.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri Tan Sri Dr Koh Tsu Koon yang membuat gesaan itu berkata setiap pembangunan di lereng bukit juga harus diberi perhatian khusus bagi menggelak berlaku kejadian bencana alam.
Berita Selanjutnya Klik Read More Tu Ye...

Beliau berkata demikian bagi mengulas kejadian tanah runtuh di Bt 14 Hulu Langat semalam yang sehingga kini mengorbankan 16 nyawa penghuni Rumah Anak-anak Yatim dan Anak-anak Hidayah Madrasah Al-Taqwa.

"Saya juga ingin mengucapkan takziah kepada keluarga dan semua yang terbabit. Saya juga berharap kejadian ini akan memberi iktibar kepadan kita supaya sentiasa berhati-hati dengan pembangunan yang melibatkan kawasan lereng bukit," katanya kepada wartawan selepas merasmikan sambutan Minggu Perpaduan
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati