Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)

29 April, 2010

Dapat Friendship Blogger Award Dapat Dari Encik Ringgo

hari ni Anugerah lagi, Cheq dapat Anugerah ni dari AkuRinggo dia dapat award nih pemberian kak shiori dari http://shiorila.blogspot.com

1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY AWARD.
dapat grammy award ye... terima kasih pada kedua orang tua aku , pengarah , penerbit , semua crewz yg terlibat dalam award ni ..... hehehe .. apapun aku dah copy award kat entry ni...

2. BERITAHU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI:-
award nih pemberian kak shiori dari http://shiorila.blogspot.com , pada Akuringgo, pastu pas pula pada cheq SyifaRosli , tapi cheq dengan senang hatinya nak kongsikan kepada semua yang sudi jadi follower cheq , budi baik tuan puan tak dapat saya balas , oleh hanya ini lah mampu cheq serahkan , hehehe , sila-silalah kawan-kawan ambik , pastu dengan syarat-syaratnya kena jawablah tag ini . harap kawan2 semua sudi cheq tak sebut nama2 no.. tapi saya yg jadi kawan cheq tu silalah ambik, ni Anugerah Istimewa dari cheq .

3. TAJUK POS KORANG MESTI ADA 5 - FIVE ..KENA JAWAP 10 SOALAN - DAN SETIAP 1 DENGAN 5 JAWAPAN.. :-
tajuk pos cukup 5 rasanya....nak kena jawap 10 soalan...

4. 5 NAME THAT PEOPLE CALL YOU:-

1. Syifa /Kak Syifa- dikalangan kawan2 dan bloggers , seperjuangan and teman maya..hehehe..
2. Ayang - abang yang aku je yg panggil ni....isteri kesayangan suaminya, dimanjakan dan dibelai selalu, hehehe
3. mama - anak-anak panggil
4. Mak lang - anak2 menakan belah utara panggil
5. Mak ngah - anak2 saudara belah selatan panggil..

5 je kan ... next!!!

5. 5 IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE:-

1. Mei - hari lahir
2. june - Lesen kedai aku aa
3. August - ulangtahun perkahwinan
4. September - behdey anak2 & Abang ,
5. December - Lesen memandu aku la plak

done... next..

6.5 THING YOU DONE YESTERDAY:-

1. bangun pagi n solat subuh
2. buka kedai dulu n buat keje
3. sarapan sekali dengan makan tengahari
4. tutup kedai n makan
5. tidur...hehehe aktiviti terakhir hari tu

done...next..

7. FIVE WAYS TO BE HAPPY...

1. dapat pergi bercuti bersama keluarga
2. dapat mengembirakan keluarga
3. dapat tolong orang yg memerlukan
4. dapat ber online & ber blogging & blogwalking
5. dapat beli menda yang memang menjadi idaman hati

done & next

8. 5 FAVOURITES MOVIES:-

1. cerita-cerita animation - bleach , naruto , detective conan etc.
2. cerita-cerita 3D - cam UP, toy's stories
3. cerita-cerita fantasy - alice in wonderland , avatar , irobot , harry porter.. etc.
4. cerita-cerita kungfu dan aksi - jackie chan , tony jaa , eman manan etc.. etc..
5. cerita-cerita seram gak - supernatural , nenek kebayan , saka , puaka niyang rapik .. etc... etc..

banyak lagi tapi sebab suruh senarai 5 je..... & next

9.5 FAVOURATES HOBBIES:-

1. Online ..
2. Travel..
3. makan-makan ....
4. shopping .. & window shopping .. ( hahaha )
5. surfing, blogwalking, asah minda,tambah ilmu dunia akhirat.


10. 5 FAVOURITES PEOPLE:

1. Abang Yang
2. anak2
3. Mak dan arwah Ayah
4. adik beradik
5. kawan2 termasuk lah dialam maya nih..walaupun tak pernah bersua..

& next...

11. 5 FAVOURITE PLACES FOR VACATION:

1. nak pergi mekah... tak kira la buat haji ataupun umrah ataupun ziarah ke atau apapun aa
2. nak pergi disneyland gak tak kira la kat mana2 pun
3. nak pergi ke tepi2 pantai & pulau2 yang cantik
4. nak pergi ke pergunungan @ kawasan hutan yg aman ..
5. nak balik kampung

& next

12. 5 REASON YOU ANSWER THE SURVEY:-

1. sebab amanah dari sesaorang pada sesaorang yang lain..
2. sebab seronok gak dapat AWARD ....
3. dapat mengeratkan lagi tali persahabatan di alam maya ni
4. rasa terharu gak sebab dapat award nih... ada gak yang ingat
5. bleh bagi AWARD kat kenkawan yang blom penah dapat ..

next... lorrr dah habis dah...

13. 5 PERSON TO TAG...
tapi cheq dengan rela hati nak kongsi dengan semua kawan2 yg sudi,sebab cheq tak tau nak pilih sesapa ,demi untuk menjaga hati kawan2 dengan Anugerah berharga ini sesapa yg sudi menjawab soalannya...harap2 sudi-sudilah ambik ye...tolong lah cheq kali ni...cheq tak nak pilih nama sapa-sapa pasai semuanya terlalu istimewa.


sila kan amik AWARD kenkawan .. jgn malu2 ..
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati