Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

11 April, 2010

Tips Mengecilkan Pori Wajah Dengan Masker Mayonaise

Siapa yang tak mendambakan kulit wajah halus, lembut dan bebas kedut keriput. Untuk mendapatkannya tak jarang Anda harus mengeluarkan duit yang cukup banyak.

Namun bagi yang ingin berjimat, ada tips yang boleh membuat kulit Anda sehat. Bahan-bahannya sudah tersedia di rumah Anda. mesti nak kan haa Ini dia!

Bahan yang Anda perlu siapkan adalah mayonaise, madu dan perahan lemon. Cara membuatnya pun mudah.

1. Masukkan dua sudu makan mayonaise dalam mangkuk kecil.Jika kulit wajah Anda termasuk kering, maka mayonaise adalah perawatan kulit terbaik yang ada di dalam peti ais Anda. Masker mayonaise akan membantu pengelupasan sel kulit mati sehingga kulit akan terlihat sihat bersinar.

2. Tambahkan 1/2 sudu makan madu ke dalam mayonaise.
Madu sudah dipercaya selama berabad-abad sebagai produk perawatan kecantikan dan kesihatan. Madu memiliki kandungan anti bakteri yang lembut membersihkan dan melembabkan kulit.

3. Peraslah lemon kira-kira 1 sudu makan dan campurkanlah bersama mayonaise dan madu.
Lemon adalah campuran yang sempurna pada masker Anda karena kandungannya membantu menghilangkan jerawat tanpa membuat kulit kering. Lemon juga dipercaya sebagai paduan yang sempurna untuk kulit kombinasi (kering sekaligus berminyak) karena bisa mengurangi ukuran pori-pori pada kulit wajah Anda.

Setelah mayonaise, madu dan lemon diaduk-aduk dengan rata, sapukanlah pada kulit wajah Anda. Diamkan sekitar 20-35 menit, lalu basuhlah wajah Anda dengan air hangat.

cuba ya... tengok bagus tak.. Lemon perahan jus limau lah ye....
lepas ni semua berwajah haluskan....
www.tips-fb.com

2 comments:

aienzunnur said... [Reply]

err..mcm xsmpai ati la nk ltk mayo..hehe

Wanita Timur said... [Reply]

hehehehe cuba ja dulu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati