Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

28 December, 2011

KHAIRUL FAHMI A.K.A APEK HIASI MAJALAH GLAM BULAN JAN/FEB 2012[GAMBAR]

Salam Mesra..Glamour gila... dah jadi cam arits dah si Apek..

Siapa yang tidak mengenali Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apek, walaupun bukan berada di cabang hiburan yang boleh melonjakkan nama mereka menjadi seorang yang terkenal, Namun bagi Apek, beliau telah menjadi bualan di serata tempat.

Bukan saja kontrovesi yang dihadapinya, malahan statusnya sebagai penjaga gol terbaik abad ini telah menjadikannya bahan bualan di mana saja.

Dalam Majalah Glam bulan Januari 2012, Khairul Fahmi menghiasi muka depan Majalah Glam lelaki isu Januari dan Februari 2012. Khairul Fahmi telah digandingkan bersama seorang model wanita bernama Anastascia untuk isu ini dan digelar ‘World Class Goalkeeper’ oleh Majalah Glam. Hebatnya, bila mana pemain bola sepak bertukar menjadi selebriti…hehee
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati