Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

31 December, 2011

Selamat Tahun Baru

Di kesempatan ini akak nak ucapkan selamat tahun baru kepada semua sahabat handai, tak kira dimana jua, di internet ka, Alam Maya ke, Alam zahir ke Alam batin ke... tak kisahlah kan...

Apa Impian dan Azam anda pada tahun ni....

Dah ada azam ke.... alahai akak tak tau apa azamnya.... tapi akak mohon dari Allah waaTaalaa semoga di Tahun ini, akak di panjangkan usia, di panjangkan jodoh hingga ke Akhir hayat,di beri kesihatan yang sempurna, sihat tubuh badan untuk beribadah, di berikan kebahagiaan dan keselesaan sepanjang masa, dimurahkan, di perluaskan dan dicukupkan rezeki, di lindungi dari perkara2 tak elok dan berbahaya.

dan Azam Akak Tahun ni, ingin memajukan lagi perniagaan yang ada, dan ingin menambahkan lagi permis perniagaan.Insyaallah kalau di izinkan Allah.
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati