Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

27 June, 2011

Tentu ramai dah kenal Cikgu Shida dari Parit ni kan

jom kita baca post pasal cikgu shida ni... alahai cikgu Shida akak minat betui aksi gila2 tu.. boleh hilangkan tensen dalam kepala.. hehehe menghiburkan ... terima kasih banyak2 ngan video2 lucu tu..

I AM AN ALIEN!

PELBAGAI RUPA DAN WAJAH... HA HA HAAA... teman sendighi pun kagum!
PELBAGAI RUPA DAN WAJAH... HA HA HAAA... teman sendighi pun kagum!... di petik dari kata2 cikgu shida dalam post terbaru



hehehe wajah2 kelakar yang best....
DIAM TAK DIAM...

PEJAM CELIK PEJAM CELIK...

DOH DEKAT SETAHUN TEMAN BERKARYA MIMING (lagi 2 bulan cukup le setahun)
ATE ...
YEP, I AM PROUD OF MYSELF
KERANA TELAH BERJAYA MENCABOR DIGHI TEMAN SENDIGHI
semoga Cikgu Shida akan teruskan berkarya... jangan peduli kata2 yang pandang negetif pasal miming ni... bakat semula jadi tu bukan ada pada semua orang kan.. betui tak Cikgu...
Blogspot Cikgu Shida jom p jalan2 kat blog dia klik

WAK AG vs CIKGU SHIDA - Part 1 (CIKGU SHIDA - HANYUT)
Akak Nak tanya ni Cikgu napa cikgu masuk dalam bakul sampah ni.. macam frust je .. dah lagu pun lagu furstkan... hehehe ... ada rahsia ka Cikgu... jangan mareee.. main2 je


CIKGU SHIDA MENDAPAT TAWARAN BERLAKON ( DAH JADI PELAKON DAH YE )

Berita Selanjutnya Klik Read More Tu Ye...

Siapa sangka orang yang Mel kritik di blog selama ini menjadi seorang pelakon telemovie.Apakah yang ada dalam diri beliau? Mel tertanya-tanya dalam diri sendiri.Sampai ke tahap ini dia masih mampu menahan kritikan.Itulah kekuatan dalam diri beliau , "Tidak kisah apa sahaja orang cakap" dan membuatkan dia bertahan sehingga berjaya di lamar produksi telemovie.

Mel memang da tak ambil peduli komen2 pedas yang dilontarkan dalam entri blog Mel yang lepas iaitu "Nasihat Saya Kepada Cikgu Shida" .Ada yang menyokong dan ada pula yang menkritik.Mungkin dalam fikiran / otak Mel perlu dicuci dan di bersihkan mengatakan dia hebat kerana dia anak kelahiran tempat Mel sendiri di Perak atau kita sama bangsa.Tetapi sejujurnnya bila lihat aksi2 video beliau , sedikit pon tidak rasa terhibur mahupon tersenyum walau sedikit pon.

Jikalau dalam realitinya dia diterima orang ramai dan menjadi seorang pelakon.Mungkin tanggapan Mel selama ini , salah.Papepon Cikgu Shida , Mel nak tabik springla dan nak ucapkan tahniah kerana membuktikan kehebatan dalam diri sendiri.Mungkin Cikgu Shida ada aura dan X-factor-nya yang tersendiri.

Roshida Abd Aziz , 30 atau pangilannya Cikgu Shida menurut akhbar harian Metro , beliau ditawarkan berlakon dalam sebuah telemovie bertajuk "Cikgu Shida Cari Jodoh" yang berlangsung selama 90 minit bakal ditayangkan pada Aidilfitri depan.Cikgu Shida akan menjadi pelakon utama dalam telemovie itu yang berkisarkan tentang seorang cikgu yang gila-gila yang menhadapi suka - duka dalam kehidupan seorang cikgu.

Kepada fan CIkgu Shida , apa lagi ditunggu dan dinantikan anda menjadi kenyataan.Entertainer yang korang puji akhirnya menjadi realiti.Jangan kesudahannya hari ni popular je korang sokong.Esok lusa korang lupa pulak .

Nak pinjam tagline CIkgu Shida "Pedulikan apa orang nak kata! kau boleh?"
;
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati