Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)

06 June, 2011

Masih hidup ketika dicampak

Masih hidup ketika dicampak isk kejam nyer....
kalau tak nak ke. taksuka sekali pun, jgn buat camtu la, bagi je kat orang yang nak.. tak da orang yang tak mau kalau di kasikan. ini di campak plak isk isk dimana letaknya hati dan perasaan orang ni...Tergamaknya... sedihnya sedih sungguh dengan perbuatan orang ni..
Tengoklah bertapa Comelnya bayi-bayi ni kan...
KUALA LUMPUR: Polis semalam mengesahkan bayi yang ditemui mati dengan kepala berkecai dipercayai akibat dicampak dari tingkat lima sebuah pangsapuri di Sentul Utara, di sini, jam 12 tengah malam Selasa lalu, masih bernyawa ketika dicampak.

Berita Selanjutnya Klik Read More Tu Ye...

Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan, berkata hasil bedah siasat terhadap bayi itu mendapati punca kematiannya adalah pelbagai kecederaan di kepala dan badan akibat jatuh dari tempat tinggi.

“Bedah siasat mendapati bayi itu masih bernyawa ketika dicampakkan. Jelas, ini satu kes bunuh yang sangat kejam. Polis akan terus berusaha untuk menjejaki suspek. “Polis meminta orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan kes ini supaya tampil ke balai polis berhampiran bagi membantu siasatan,” katanya di sini, semalam.

Harian Metro kelmarin melaporkan kekejaman jenayah buang bayi ibarat mencapai tahap kemuncak selepas seorang bayi lelaki yang masih bertali pusat ditemui mati dengan kepala berkecai dipercayai akibat dicampak dari tingkat lima sebuah pangsapuri.

Sehari berikutnya, seorang lagi bayi dilaporkan menjadi mangsa kekejaman apabila dibuang dalam ruang membuang sampah sebuah rumah teres di Taman Pelangi, Rawang, di sini, kelmarin. Bagaimanapun, bayi lelaki yang juga baru dilahirkan dan masih bertali pusat itu terselamat daripada maut apabila dia ditemui pemilik rumah berkenaan.
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati