Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)

22 June, 2011

Anak Angelina Jolie dan Brad Pitt tidak akan ke sekolah selama-lamanya.

Jom kita baca Kisah Angelina yang tak percayakan sekolah.

LOS ANGELES: Anak Angelina Jolie dan Brad Pitt tidak akan ke sekolah selama-lamanya.
Angelina Jolie dan Brad Pitt serta keenam anaknya (Us Magazine),sedang berada di Perancis untuk mempromosikan film terbarunya, masing-masing "Kung Fu Panda 2" dan "The Tree of Life."

Mereka beruntung bukan saja mempunyai ibu bapa paling glamor di Hollywood tetapi juga bernasib baik kerana ibu mereka tidak suka sekolah.
Jolie dan Brad Pitt serta keenam anaknya
Aktres pemenang Oscar itu percaya sistem pelajaran begitu teruk hingga meyakinkannya bahawa anaknya lebih baik menghabiskan masa di rumah.

Angelina, 35, diselar kerana membawa anaknya ke seluruh dunia dan tidak menyekolahkan mereka.
Berita Selanjutnya Klik Read More Tu Ye...
Bagaimanapun, ibu enam anak itu berkata, gaya hidup mereka itu lebih banyak memberi sumbangan pelajaran untuk anak-anaknya daripada sistem persekolahan moden.



Angelina memilih untuk menggaji guru untuk enam anaknya - Maddox, sembilan, Pax, tujuh, Zahara, enam, Shiloh, lima dan pasangan kembar Knox dan Vivienne, dua.

“Saya tidak fikir kita hidup dalam zaman yang berbeza dan sistem pelajaran tidak memenuhi keperluan anak dan gaya hidup kami,” kata bintang Kung Fu Panda 2 itu dalam satu temuramah dengan akhbar The Independent, semalam.

“Kami sering menjelajah dunia dan saya adalah orang pertama yang akan berkata: “Siapkan kerja sekolah kamu secepat mungkin dan kita akan keluar membuat penerokaan. “Daripada bermain di bilik darjah, saya lebih suka mereka pergi ke muzium, belajar bermain gitar, membaca atau memilih buku yang mereka gemar.

Temannya, Pitt, 47, berkongsi pendapat dengan kekasihnya itu mengenai kebaikan gaya hidup yang mereka amalkan. Anak mereka belajar berdasarkan sistem persekolahan Perancis, Lycee. Mereka diajar di rumah oleh pengasuh dan juga guru pakar. - Agensi

pasangan tersebut memang tidak lupa membawa keenam anaknya
Selama mempromosikan film terbarunya, pasangan tersebut memang tidak lupa membawa keenam anaknya. "Ya, kami semua berada di perancis, dan sangat senang," ungkap Angelina (35) dalam pernyataannya.

"Mereka berlarian di sekitar hotel, bermain game dan membuat kekacauan besar! Aku yakin mereka sangat menikmati waktu saat ini. Mereka sangat senang berada disini," lanjutnya.

Keenam anak Angelina-Brad, Maddox, Pax, Zahara, Shiloh, dan si kembar Knox-Vivienne memang sudah tidak asing lagi dengan sebuah perjalanan ke seluruh dunia. Tapi menurut pengakuan Angelina, kota Cannes memang sangat luar biasa bagi anak-anaknya.
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati