Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

07 July, 2011

JANJI ALLAH ITU PASTI ( Tazkirah Dari Hati Ke Hati )

السلام عليكم يا أختى فى الإسلام

Janji ALLAH SWT yang menciptakan manusia dari segumpal darah, lalu menjadi seketul daging bertunjangkan tulang belulang, terus ditiupkan roh akhirnya hidup sebagai manusia. Sempurna akalnya, fikirannya, sihat tubuhnya, cerdas mindanya lalu diamanahkan pula menjadi seorang Khalifah bumi.

Janji ALLAH SWT, akhirnya DIA mencabut roh-roh yang pernah dihembuskan pada permulaannya bersama benih-benih amalan hatta sebesar biji sawi sekalipun. Janji ALLAH SWT juga akan mempertemukan manusia seluruhnya di satu padang luas mata memandang entah tak terhitung dek fikiran dangkal. Saat itu segalanya pasti tertayang kembali.

Oh tuhanku..ALLAH…jadikanlah penghujung kami yang masih hidup dengan husnul khatimah..kau berikanlah nikmatmu yang agung buat muslimin muslimat yang sudah meninggalkan kami. Tidak layak untukku memikirkan sesuatu hal yang tak termampu kami fikirkannya. Kerana ALLAH itu selayak mengetahui perkara-perkara ghaib.

Semoga Syahid itu juga menjadi sebahagian dari kami YA ALLAH!
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati