Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

09 July, 2011

Kate bimbang nasib suami

LAWATAN DIRAJA...William dan Kate kini berada di Kanada untuk lawatan diraja.

LONDON: Isteri Putera William semalam menyatakan kebimbangan terhadap keselamatan suaminya ketika bertugas sebagai juruterbang helikopter dalam misi menyelamat berisiko pewaris takhta Britain itu.
Dalam lawatan diraja pasangan pengantin baru itu ke Kanada, Kate Middleton - kini membawa gelaran Duchess of Cambridge - mencurahkan isi hatinya kepada seorang isteri anggota tentera.

Pengakuan itu disuarakan Kate sejurus selepas dia dan William meletakkan kalungan bunga di atas kubur tentera tidak dikenali di Memorial Perang Ottawa.
Kata Kate, dia sentiasa bimbang terhadap keselamatan William, tetapi menjadi tanggungjawabnya terus memberikan sokongan.

Berita Selanjutnya Klik Read More Tu Ye...
Sehari sebelum itu, pasangan Kate - William menikmati pelayaran romantik menaiki bot di Taman Negara Gatineau di pinggir Quebec.

Mereka kemudian menghabiskan masa empat jam dalam kabin kayu terpencil di Tasik Harrington yang digunakan Perdana Menteri Kanada, Stephen Harper.
Selepas bertafakur di kawasan perkuburan veteran perang Kanada, Kate, 29, berbual dengan bekas anggota tentera, Celine Drapeau.

Kata Celine, 52, Kate jelas bimbang keselamatan William sebagai anggota tentera yang sering bertugas untuk tempoh lama.

Kate berkata, dia sentiasa berdepan kesukaran dan risau apabila William menyertai mana-mana misi.

“Anda pasti bimbang kerana tiada siapa tahu apa berlaku dan ia mungkin serius,” katanya.

Memetik cerita Celine, media melaporkan, Kate seorang wanita “sangat berani” kerana mengakui kebimbangan terhadap suaminya.

Sebelum ini William pernah melakukan beberapa misi menyelamat sebagai juruterbang helikopter Tentera Udara Diraja Britain di Anglesey, Wales.

William adalah seorang daripada empat anggota mencari dan menyelamat Sea King yang terbabit menurunkan seorang pengembara tersesat dalam ribut 3,000 kaki di atas Gunung Snowdon. - TS
info metro
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati