Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

23 July, 2011

Nasha Aziz tak dimakan usia ( awet Muda )

SETIAP kali muncul dalam mana-mana acara permaidani merah atau majlis membabitkan selebriti tempatan, pasti kelibat model dan pelakon terkenal Nasha Aziz yang mencuri tumpuan ramai.

Bukan saja menjadi artis kegemaran lensa jurugambar, malah kelibat Nasha juga menarik perhatian tetamu yang tidak lepas daripada menatap wajahnya yang memang tidak dimakan usia itu.
Berita Selanjutnya Klik Read More Tu Ye...
Itulah aura dan pesona pelakon berkaliber Nasha Aziz atau pemilik nama sebenarnya, Noraishah Abd Aziz, 40. Tampil jelita dan menawan dengan busana rona biru firus rekaan pereka terkenal Iszal dari butik Citra, Nasha tidak pernah kalah gaya dalam apa acara dan majlis sekalipun.
MENARIK...salah satu babak Nasha dalam drama bersiri Supermak.
BERGABUNG...Nasha bersama pereka bajunya, Iszal.

Selain karier seni, soalan wajib pihak media sudah pasti ingin mengorek kisah cintanya dengan kekasih hati, Nur Iman Tang Abdullah yang hangat diperkatakan ketika ini.

Justeru, pada majlis Showcase The Nyonya Blue Kebaya anjuran Rafflesia The Pearl Centre yang berlangsung di Concourse, The Weld Shopping Centre bersama 40 selebriti, petang kelmarin, Nasha tetap dikerumuni pihak media yang membuat liputan sekali lagi.

bestnya nasya...
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati