Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)

17 April, 2011

Pintu neraka di dunia

Pintu neraka di dunia
Tempat yang menakutkan, mengerikan ini berada di negara Uzbekistan, tempatnya di Kota Kecil Darvaz. Oleh masyarakat setempat, tempat ini biasa disebut sebagai “The Door to Hell” atau “Gerbang Neraka“, satu nama yang cukup membuat bulu Roma kita berdiri Tegak. Cerita tentang tempat ini sudah berlangsung selama 35 tahun.

Bermula dari sebuah pengeboran untuk mencari sumber gas alam, para ahli geologi menemukan sebuah gua bawah tanah yang sangat besar. Orang-orang tidak ada yang berani untuk pergi ke sana kerana gua itu penuh dengan gas. Oleh kerana itu mereka membakarkannya dengan api, sehingga tidak ada lagi gas beracun yang boleh keluar dari lubang gua itu. Sejak saat itulah, gua tersebut terbakar hingga kini -sudah selama 35 tahun tanpa henti. Nampaknya tak ada seorangpun yang mengetahui berapa ton gas yang telah terbakar selama itu, dan nampaknya akan terus terbakar sampai persediaan gas tersebut habis.

Persoalannya boleh habis ke? ... kita tak tahu berapa banyak lagi Gas didalam perut bumi yang kita pijak ni. Kuasa Allah , Allahhu Akbar.
Sumber
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati