Photobucket

Clik When U See an Ads Banner

Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah,Lai Salaha Minnduu Nilla Hii Kaasyifah.

Klik Baner 4 money Fund

Daisypath Anniversary tickers

MuliaNya Sahabat Ku

Gersang Bumi Tanpa Hujan , Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Hati Tanpa Iman , Gersang Jiwa Tanpa Amal .
Photobucket
Dengan Penuh Kesyukuran Ke Hadrat Illahi , Setepak Sireh Kami Hulurkan Untuk Mengundang Semua Kemari , Beras Kunyit Kami Taburi , Air Mawar Di Renjis Wangi , Berkembang Kasih Menabur Budi , Undangan Kami Setulus Hati,, Harap Sudi Datang Merai,, Semoga Allah Memberkati Wassalam Terima Kasih

."Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun"(Sabda Rasulullah SAW)"Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar."(Surah Al-Ahzab:71)
Photobucket

08 April, 2011

(Review) BMW 6 Series Convertible Dilancarkan Di Malaysia

saya hanya review gak nak beli alahai tak mampu looo.

BMW 6 Series Convertible telahpun dilancarkan di Malaysia akan dilancarkan pada 16 April 2011 ini dan berita ini telahpun diakui oleh BMW Malaysia sendiri.

Dengan rekabentuk badan yang lebih panjang, lebar dan lebih rendah dalam siri ke-6 BMW yang lain, BMW 6 Series Convertible terbaru ini masih lagi mengekalkan ciri-ciri klasiknya seperti “automatic multi-layer cloth roof” dan juga “driver-oriented cabin”, yang memberikan ruang pemanduan yang lebih besar dari sebelumnya.
Hanya terdapat satu variasi sahaja yang akan dilancarkan minggu hadapan iaitu BMW 640i yang dibekalkan dengan enjin 3.0 liter “Direct-Injection In Line” induksi paksaan turbo 6 silinder yang mampu memberikan sebanyak 324 hp kuasa kuda serta 450Nm kuasa tork. Dibekalkan juga dengan transmisi automatik 8 kelajuan serta penukaran gear “sport shifters”, kuasa kereta BMW 640i ini sememangnya buas.
www.tips-fb.com

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Photobucket

Kawan-kawan Blogger Paling Aktif Dan Terkini

Post Paling Diminati